Nieuwsbrief
Schrijf je in voor de Fitwinkel en mis geen enkele deal!
Oud fitnesstoestel gratis retour
Heb je een oud elektronisch fitnesstoestel (met stekker) en wil je deze aan ons meegeven zodat wij deze op een milieuvriendelijke wijze verwerken? Dat kan! Afhankelijk van de aflevering, type product en bezorgdienst hebben wij een oplossing:
Onze eigen technische dienst komt het toestel leveren en monteren
Wanneer een fitnesstoestel besteld wordt inclusief levering en installatie komt onze eigen technische dienst. Zorg ervoor dat het oude toestel klaar staat bij de voordeur. Woon je niet op de begane grond en is er geen lift aanwezig? Dan verzoeken wij je het toestel klaar te zetten bij de ingang van het pand. Maak het toestel schoon en droog zodat onze collega's deze veilig kunnen vervoeren.
Let op: tijdens de bezorging en installatie is hét moment om je oude product(en) mee te geven. Staat het niet klaar of wil je deze toch nog wat langer gebruiken? Dan kunnen we terugkomen op een andere dag. Hier zitten mogelijk wel kosten aan verbonden.
Wanneer onze partner PostNL je nieuwe toestel bezorgd, kun je op 2 verschillende manieren je product inleveren. Of je geeft het product direct mee aan de bezorger, of je levert het in bij een PostNL punt.
Stap 1: Voorbereiding
Zorg dat het product netjes is verpakt in een doos en dat deze goed is dichtgeplakt.
Stap 2: Vraag een verzendlabel aan
Stuur een mail naar onze klantenservice met het onderwerp: "verzendlabel oude apparaat retour". Vermeld hierbij hoe zwaar het gewicht van je pakket is. Hierna zal onze klantenservice je een verzendlabel opsturen.
Stap 3: Print het verzendlabel
De laatste stap is het verzendlabel printen. Plak deze goed zichtbaar op de doos.
Stap 4: Geef het product mee aan de bezorger of lever deze in bij een PostNL punt.
Een groot deel van ons assortiment wordt vervoerd door onze partners HST en Van der Hoef. Dit zijn voornamelijk de producten boven de 30 kg. Wanneer je een oud toestel wilt meegeven aan een van deze vervoerders, moet je dit vooraf aan ons melden. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat je oude apparaat op hetzelfde moment als de bezorging wordt opgehaald. Stuur hiervoor een mail naar onze klantenservice met het onderwerp: "aanmelding oude apparaat retour".
Zorg ervoor dat het oude toestel klaar staat bij de voordeur. Woon je niet op de begane grond en is er geen lift aanwezig? Dan verzoeken wij je het toestel klaar te zetten bij de ingang van het pand. Maak het toestel schoon en droog zodat onze collega's deze veilig kunnen vervoeren. Het is noodzakelijk dat deze klaar staat op een pallet.
Let op: tijdens de bezorging en installatie is hét moment om je oude product(en) mee te geven. Staat het niet klaar of wil je deze toch nog wat langer gebruiken? Dan kunnen we terugkomen op een andere dag. Hier zitten mogelijk wel kosten aan verbonden.